יום ראשון, 5 במאי 2013

5/5/2013 רוכבים על אופניים ונהנים מפארק המים !

5/5/2013 יום ראשון.
כן יום השבתון של שליש מאוכלוסיית העולם, וביום הזה קיימת "סכנה" מלהתקרב למקומות בילוי, פארקים ומוזאונים, כי ביום השבתון כולם מטיילים, צפוף ומחניק והתורים...אז בחרנו לצאת ל"חייק הטבע" ולרכב על אופניים באזור כפר הנופש, "כי אם לא רכבת על אופניים בהולנד כאילו לא הייתה שם !", אז רכבנו.

קמנו מוקדם בבוקר וכבר ב- 09:00 התייצבנו בחנות השכרת האופניים של הכפר, איש השרות היה מאד לבבי (היינו הלקוחות הראשונים הבוקר) וכאשר שמע שאנחנו מישראל התלהב ומצא עבורנו את זוגות האופניים הטובים ביותר (לדעתו) שיתאימו לנו לנסיעה באזור, לכל ילד וכל מבוגר זוג אופניים משלו...
הצטיידנו במזון, שתיה ומפה של האזור (שגם עליה כמבון גובים כסף) ויצאנו לדרכנו, יוצאים מכפר הנופש אל עבר המרחבים הפתוחים בהם מגדלים את ה"פרח" בה' הידיעה של הולנד ה..."צבעוני", כמו שכבר הזכרתי זאת עונת הפריחה ואין כמו רכיבה על אופניים שמאפשרת גישה מאד קרובה אל שדות הצבעונים המרהיבים בשלל גוונים בעת הפריחה.

בדרך אנחנו עוברים דרך חוות חקלאיות שבהם מגדלים פרות לחלב (וגם לבשר), סוסים, כבשים וגם...איילים.
הרכיבה כולה במישור...אין זכר לגבעה או עליה...נוסעים עד שמתעייפים, בדרך עוצרים לארוחת בוהורים ליד שמורת טבע, ממשיכים ומגיעים לצומת ומחליטים להאריך את המסלול בעוד כק"מ (מה שהתברר אח"כ כיותר מ- 3 ק"מ) כדי לעבור דרך היער המסומן במפה...איזה יער, באמצע הדרך אנחנו "נתקלים" בכפר נודיסטים, הילדים כמובן מתלהבים ורונית אומרת ש"אבא" היה די נהנה להיות שם...אז כמעט הצטרפתי, אבל הזמן דוחק הילדים רוצים להיות בפארק המים ולכן אנחנו ממשיכים ונוסעים דרך נחילי היבחושים שצצו להם משום מקום אל עבר הכפר.

הגענו לכפר, אותות המאמץ מהרכיבה ניראים על כולנו (הסתבר שרכבנו כ- 15 ק"מ) גם הישבן די כואב מאוכף הרכיבה ה"לא נוח" (מה זה לא נוח, יותר קשיח מפלדה), אנחנו הולכים לנוח ובשעה 17:00 פושטים על פארק המים בכפר הנופש
הפארק ממלא באטרקציות מים: בריכת גלים, מגלשת אבובים, מגלשה פתוחה והכל בתוך מבנה מקורה.
אנחנו נכנסים ויוצאים משם רק בשעה 20:00 לאחר שהעור שעל גופנו נעשה רך וצפוד.
עייפים ומרוצים הלכנו לישון לישון.